علاقه دورتموند به سرخیو آریباس چندان جدی نیست

 

طرفداری | سرخیو آریباس طی دو فصل اخیر نام خودش را به عنوان یکی از باکیفیت ترین محصولات آکادمی رئال مادرید مطرح کرده و نشان داده که آماده برداشتن گام بعدی در حرفه خود است. به همین خاطر لوس بلانکوس در نظر دارد در پنجره تابستانی به این بازیکن اجازه جدایی در یک انتقال قرضی را بدهد.

با این حال در حالی که از دورتموند به عنوان یک مشتری بالقوه برای این بازیکن نام برده می‌شود و گفته می‌شد پیشتاز رقابت بر سر او هستند، اما حال به نظر نمی‌رسد زنبورها چندان مشتاق جذب آریباس باشند. به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، سرخیو آریباس جزو اهداف اصلی دورتموند در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیست. زنبورها جذب این بازیکن 21 ساله در یک انتقال قرضی را مورد ارزیابی قرار داده‌اند اما او تنها یک گزینه در بین گزینه‌های زیادی است که نام‌شان صرفاً در لیست این باشگاه حضور دارد و هیچ چیز بیش‌تری درباره این هافبک هجومی اسپانیایی وجود ندارد.

گفتنی است سرخیو آریباس تا سال 2025 با رئال مادرید قرارداد دارد. او همچنین فصل گذشته که بیش‌تر برای کاستیا تیم دوم رئال مادرید در لیگ دسته سوم اسپانیا به میدان رفته تا تیم اصلی، موفق شده آمار 21 گل و 7 پاس گل را از خود در تمامی رقابت‌ها ثبت کند.