به گزارش"ورزش سه"، بهروز رهبری فر که امروز موهایش را از ته تراشیده و با ریش های خاکستری در مجامع فوتبالی ظاهر می شود زمانی با شماره 27 و پشت موهای فری مدزمانه ، به عنوان یک بازیکن ناشناس در ترکیب پرسپولیس قرار می گرفت. در سال 1373 او یکی از مهره های اصلی تیم پرستاره ای بود که حمید درخشان هدایتش را به عهده داشت و از همان ابتدا به واسطه سبک فوتبال متفاوتش مورد توجه قرار گرفت. عملکرد متعصب ، تکل های بلند و بی مهابا و بازی جسورانه و حتی خشن باعث شد او در زمان خودش یک مدافع پیشرو با سبک و سیاق تازه باشد.

1894429

رهبری فر در سالهای فوتبالش یک بازیکن مورد توجه بود و بعدها که با مهدی هاشمی نسب و علی انصاریان یک مثلث مخوف و پرحاشیه را چه در داخل و چه در خارج از زمین تشکیل دادند یکی از چهره های خبرساز فوتبال ایران به حساب می آید. او که یکی از مریدان علی پروین هم بود بارها با این مربی به مشکل خورد اما در سال 83 و با حضور اکبرغمخوار از تیم  کنار گذاشته شد و به پاس رفت.
بعد از گذشت سالها از دوران اوج فوتبالش، اواینروزها با ظاهری متفاوت به آن زمان و در حالی که مرداد ماه امسال باید جشن تولد 52 سالگی را بگیرد در زمین های فوتبال با همان لباس محبوب سرخ رنگش حضور پیدا می کند. بعد از دو فصل بازی با پیراهن شماره 27 او شماره 4 تیم را پوشید و بازوند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بست و این روحیه کاپیتانی اش را دستکم نسبت به همدوره ها و بازیکنان نسل های بعدی کماکان حفظ کرده است.

1894430

درباره رهبری فر جالب است که بگوییم او یکی از بازیگران میهمان سریال پژمان بود و بعد از خود پژمان جمشیدی که نقش اول بود و استعدادش را نشان داد ،  بهروز بهترین عملکرد را در میان بازیکنان فوتبالی داشت که تا آن زمان در این سریال یا سریال ها و فیلم های سینمایی مقابل دوربین قرار گرفته اند. قسمت های پژمان با حضور رهبری فر جزو بانمک ترین های این سریال است. 
در روزهایی که ماجرای استقلال و بیرانوند مطرح شده کسانی مثل رهبری فر دوباره نامشان بین هواداران به عنوان نمادهای تعصب به پیراهن سرخ شنیده می‌شود.

1894431