به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر در هفته‌های اخیر مورد توجه باشگاه‌هایی مانند پاری سن ژرمن، میلان، رئال مادرید و بارسلونا قرار داشت که مطابق اخبار امروز رسانه‌های اسپانیایی او رئال را در نهایت انتخاب کرده است.

گفته می‌شد میلان که به دنبال یک بازیساز و وینگر راست برای جانشنیی براهیم دیاز است، در کورس خرید گولر پیشتاز است. اکیپ خبر داده بود که بازیکن ترکیه‌ای به پیشنهاد میلان هم علاقه دارد اما در نهایت لالیگا و رئال را انتخاب کرد.

مسوت اوزیل، بازیکن سابق تیم ملی آلمان که ترک‌تبار است در گفتگو با مارکا درباره استعداد این پدیده 18 ساله هیچ شکی نداشت:"آیا شماره 10 بهتر از من وجود دارد؟ می توانم اسمی به ذهنم بیاورم، برادری دارم که به او ایمان دارم، خدا چشم بد را از او دور کند: اسمش آردا گولر است."

1894517

اوزیل همچنین در دوران حضورش در فنرباغچه با گولر هم تیمی بود، به این معنی که او توانایی های این بازیکن جوان را به وفور دیده است.

مسوت اوزیل بین سال‌های 2010 تا 2013 در رئال مادرید حضور داشت و در تیمی که ژوزه مورینیو سرمربی آن بود، نقشی کلیدی در ترکیب تیم مربی پرتغالی داشت.

او در ابتدا پیراهن شماره 23 رئال مادرید را بر تن می کرد اما در ادامه پیراهن شماره 10 را گرفت. این بازیکن در 159بازی برای رئال مادرید موفق شد 27 گل به ثمر برساند و 81 پاس گل بدهد.