به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که منابع اسپانیایی ادعا کردند آردا گولر با رد پیشهاد بارسا قبول کرده که به رئال مادرید برود. باشگاه مادریدی به جای 17.5 میلیون یورو بند فسخ گولر، 20 میلیون یورو به باشگاه او فنرباغچه خواهد داد و این بازیکن قرار هم نیست به تیم دوم رئال برود.

1894522

خولیو پولیدو، کارشناس کادنا سر، این خرید رئال را درک نمی کند و در مورد آن گفت: «گولر برای چه به رئال می رود؟ در تیم اول رئال جای خالی برای یک هافبک جدید نیست. ما فقط چند ویدیو از حرکات تکنیکی و قدرت کار با پای چپ گولر دیده ایم که همه را تحت تاثیر قرار داده اما لطفا یکی به من بگوید، او در این تیم رئال قرار است جای چه کسی بازی کند؟ این بدترین تصمیم بود.»

آنتونیو رومرو نیز در این مورد گفت: «این واقعیت امروز لالیگاست. در لیگ برتر برای خریدهای 70 میلیون یورو به بالا رقابت می کنند و در لالیگا برای یک جوان 18 ساله که مشخص نیست در کوتاه مدت بتواند جواب بدهد. گولر سرمایه‌گذاری برای آینده است. البته برایم تعجب آور نبود که گولر رئال را به جای بارسا انتخاب کرد. برای فوتبالیست های جوان خارج از بارسلونا، رئال همیشه جذابیت بیشتری دارد.»