به گزارش "ورزش سه"، دو سال پیش در بازی سیتیزن ها مقابل پاری سن ژرمن (دور گروهی لیگ قهرمانان) ژسوس در دقیقه 76 موفق به گلزنی برای سیتی در دیداری شد که تیم پپ 2-1 پیروز میدان را ترک کرد. قبل از آن بازی اما برای ژسوس اتفاقی افتاد که هنوز هم آن را به یاد دارد.
ژسوس که پس از چند سال بازی در سیتی سال گذشته به آرسنال پیوست، در جریان یک مصاحبه توضیح داد که چگونه پپ گواردیولا در اردوی قبل از بازی برابر پی اس جی او را به گریه انداخت.

1894207

در آن بازی گواردیولا ترجیح داد زینچنکو اوکراینی (مدافع چپ) که در حال حاضر او نیز در آرسنال حضور دارد را به عنوان یک مهاجم مرکزی در ترکیب قرار دهد و  ژسوس را روی نیمکت گذاشت.

ستاره برزیلی نتوانست آن تصمیم را درک کند، به خصوص که در تمرین او به عنوان مهاجم در تیم شروع کننده حضور داشت. 

1895042

ژسوس پس از اینکه متوجه شد زینچنکو در ترکیب خواهد بود، بدون اینکه غذا بخورد، با گریه اردو را ترک کرد: «به مادرم زنگ زدم چون باید با یک نفر حرف می زدم. به خانه رفتم، چون پپ یک مدافع را به من ترجیح داده بود. من واقعا دیوانه شدم.»

 ژسوس روز بازی حتی برای گرم کردن هم قبل از بازی نیز وارد زمین نشد، اما سرنوشت برای او چیز دیگری را رقم زده بود. این برزیلی در تنها تغییر بازی با تصمیم گواردیولا جای مدافع اوکراینی را گرفت و در دقیقه 76 گل برتری سیتی را به ثمر رساند.