به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که گولر را با قراردادی شش ساله به خدمت گرفته است. 

بسیاری از رسانه‌ها پیش از این از تصمیم این بازیکن برای پیوستن به بارسلونا خبر داده بودند اما در نهایت این رئال بود که توانست نظر مساعد او را جلب کند و با مدیران فنرباغچه هم با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو به توافق برسد. 

این ستاره جوان شب گذشته وارد مادرید شد و دقایقی قبل برای انجام تست پزشکی در این باشگاه حاضر شد تا مقدمات امضای رسمی قرارداد و برگزاری مراسم معارفه به خوبی پیش برود. 

پدربزرگ این بازیکن در گفتگو با شبکه‌ای از تلویزیون ترکیه اظهارات جالبی را درباره انتقال او به رئال مادرید و اتفاقاتی که منجر به اتخاذ این تصمیم شد مطرح کرده است. 

1895268

او در این باره گفت: «مودریچ با آردا تماس گرفت و گفت که من پس از یک سال بازنشسته خواهم شد و شماره 10 رئال برای تو می‌شود. بارسلونا هم این شانس را داشت که آردا را به خدمت بگیرد اما می‌خواست او یک فصل به صورت قرضی در فنرباغچه بماند و به همین دلیل آردا به آنها پاسخ منفی داد. رئال مادرید به او اطمینان داد که در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت.»

مادربزرگ این بازیکن هم در این مصاحبه اظهار داشت: «ما بسیار به او افتخار می‌کنیم و خوشحال هستیم اما در عین حال ناراحتیم که کمتر او را می‌بینیم. او بسیار احساسی و خوش قلب است. دوست ندارد به کسی آزار برساند. پیش از هر بازی با ما تماس می‌گیرد و می‌خواهد برایش دعا کنیم.»