به گزارش ورزش سه، تیم شهرخودرو شب گذشته در شرایطی که با نتیجه ۳-۱ از گل گهر پیش افتاده بود، با دریافت دو گل در دقایق پایانی به تساوی رسید. رضا کرملاچعب پس این تساوی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. ما تمام تلاشمان را کردیم اما متاسفانه چیزی که باید بشود، نشد.

او سپس با انتقاد از عملکرد داور این مسابقه ادامه داد: نظر درباره داوری سخت است اما داور این بازی در صحنه های بدی اشتباه کرد. یک صحنه هایی می‌شد خطا نگرفت. از طرفی خطایی که برای ما نگرفت، منجر به گل سوم شد اما همان اتفاق در طرف مقابل افتاد و خطا گرفت. نمی‌دانم چرا وضعیت شهرخودرو اینطور شده که همه چیز به ضرر ما است. هر کسی می‌رسد یکی به ما می‌زند و رد می‌شود. درست است ته جدول هستیم اما در سیرجان مقابل تیم خیلی خوب گل گهر که اگر آن اتفاقات برایش نمی‌افتاد الان مدعی قهرمانی بود، ۳-۱ جلو افتادیم و حتی می‌توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم.

کرملاچعب درباره این مسئله که در سال های گذشته قرار بود به گل گهر اضافه شود اما این اتفاق رخ نداد توضیح داد: من مدتی اینجا حضور داشتم و خیلی هم خوشحال بودم اما اتفاقاتی افتاد که متاسفانه سرباز شدم و مجبور شدم جدا شوم. انشاالله در آینده بتوانم به گل گهر یا هر تیم دیگری که در آن بازی می‌کنم کمک کنم.

این بازیکن سپس با انتقاد از شرایط تیم شهرخودرو در مشهد گفت: یک گله از مردم مشهد دارم؛ این تیم مال مشهد است. منِ رضا کرملاچعب بچه خوزستان هستم و برای تیم های خوزستانی هم بازی کردم اما الان نان و نمک شهرخودرو را می‌خورم. چرا ما نباید در شهر خودمان در استادیوم امام رضا بازی کنیم اما رقبای ما که ما برای سقوط نکردن با آنها اما در کورس هستیم در امام رضا بازی می‌کنند؟ نمی‌دانم چه بگویم‌. امیدوارم به خودشان بیایند وضعیت شهرخودرو را ببینند. الان سایر تیم ها در ورزشگاه امام رضا بازی می‌کنند اما ما حتی آنجا نباید تمرین کنیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای مدل موهایش از شخص خاصی الگو برداری کرده است گفت: مدل موهایم فر است و به قول خودمان جنوبی است‌. از شخص خاصی تبعیت نمی‌کنم؛ در قدیم موهای پدرم فر بود و من هم گذاشتم بلند شود.