به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال ماردید امروز مراسم معرفی رسمی خرید جدیدش آردا گولر را برگزار کرد.

ستاره 18ساله اهل ترکیه که از فنرباغچه به رئال پیوست. آردا گولر در ترکیه به عنوان پدیده فوتبال این کشور مطرح شد و مورد توجه بزرگترین باشگاه‌های دنیا قرار گرفت. او که لقب مسی ترکیه را یدک می‌کشد مورد توجه دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا، بارسا و رئال مادرید، قرار داشت و در نهایت تصمیم گرفت راهی رئال شود.

1895453

رئال او را با پرداخت 20 میلیون یورو به فنرباغچه بعلاوه 10 میلیون یورو به عنوان بندهای الحاقی به خدمت گرفت.

آردا گولر امروز در مراسمی که در دفتر باشگاه رئال مادرید برگزار شد برای معرفی به هواداران حاضر شد. او در کنار مادرش به این مراسم آمده بود. زمانی که آردا و مادرش روی صندلی‌های سالن برگزاری جلسه نشسته بودند رئال مادرید کلیپی از بهترین لحظات درخشش او در فوتبال ترکیه را روی پرده پخش کرد.

1895455

در این لحظات بود که سراب گولر، مادر آردا، نتوانست احساساتش را کنترل کند و با چشم‌های اشک‌بار به درخشش پسرش خیره شد. آردا که متوجه اشک‌های مادرش شده بود اشک‌های او را با دستهایش پاک کرد و مادرش را بوسید.

بعد از این لحظات احساسی و معرفی رسمی آردا گولر به عنوان بازیکن رئال مادرید او روی صحنه رفت و در صحبت‌هایش گفت:" تکرار می‌کنم که باشگاه‌های زیادی به من پیشنهاد دادند ولی به محض اینکه نام رئال مادرید مطرح شد همه پیشنهادها اهمیت‌شان را برایم از دست دادند".