به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله بعد از پایان فصل گذشته لالیگا خبرهایی در ارتباط با مشکل پیدا کردن ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسا، با ژاوی مطرح شد. رسانه‌ها مدعی بودند او به دلیل این مشکلات قصد ترک بارسا را دارد.

به عنوان نمونه روزنامه اسپورت گزارش اول خود را به این مدافع فرانسوی اختصاص داده و گفت ژول کنده از بازی در پست دفاع راست ناراضی است و هر چه با ژاوی صحبت کرده نتوانسته رضایت او برای تغییر پستش را به دست بیاورد. به همین علت او از مدیران بارسا خواسته که در طول تابستان به پیشنهادهای احتمالی برای خریدش جواب مثبت بدهند.

بعد از آن بود که موجی از خبرهای رسانه‌ای درباره خروج کنده از بارسا منتشر شد و ادعا این بود که مدیران بارسا در صورت دریافت پیشنهادی 80 میلیون یورویی با فروش مدافع فرانسوی موافقت می‌کنند.

1895744

کنده اما به این گزارش‌ها واکنش نشان داد و اخبار در رابطه با مشکل داشتنش با ژاوی را تکذیب کرد. او گفت هیچ درخواستی برای جدایی نداده و از بارسا تکان نخواهد خورد.

با وجود تکذیب ژول کنده خبرها در رابطه با مشکلات او با ژاوی همچنان در اسپانیا ادامه داشت. این مدافع فرانسوی از گزارش اخیر یک خبرنگار اسپانیایی روزنامه اسپورت که به طور مفصل درباره مشکلات او با ژاوی و بارسا صحبت کرده بود خشمگین شد و در توییتر به آن واکنش تندی نشان داد. کنده در پاسخ به این گزارش که توسط آلبرت مانسو تهیه شده بود نوشت:" چه جوک‌های خوبی می‌گویی آلبرت!"

ژول کنده تابستان گذشته از سویا جدا شد و به بارسا پیوست. او در فصل گذشته عملکرد خوبی در خط دفاعی بلوگرانا داشت و باید دید تا پایان تابستان شرایط او به چه شکلی پیش خواهد رفت.