به گزارش "ورزش سه"،  در آغاز دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته دو بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی خود اتحاد، حریف اسپانیایی‌اش اتلتیکومادرید را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

 

تنها گل این بازی را که در آن منچسترسیتی از نظر آماری نیز تیم برتر میدان بود، کوین دی‌بروینه در دقیقه 70 به ثمر رساند تا میزبان انگلیسی مزد بازی بهتر خود را بگیرد.

اتلتیکومادرید در این بازی تنها 33 درصد تملک توپ داشت و حتی یک بار هم توپ را به سمت دروازه من‌سیتی شلیک نکرد. با این حال این تیم چهارشنبه هفته آینده در خانه میزبان شاگردان پپ گواردیولا خواهد بود و در آنجا این فرصت را دارد که باخت خارج از خانه را جبران کند.

 

سیستم دفاعی 5 دفاع و 5 هافبک اتلتیکو که در زمین خودی جمع شده بودند، عملا باعث شده بود به بازیکنان سیتی فضای کافی نرسید و این تیم هم سه شوت داخل چارچوب داشت که یکی تبدیل به گل شد.

 

گری لینِکر ستاره سابق فوتبال انگلیس و مجری برنامه معروف "Match of the day" بی بی سی در پایان بازی واکنش جالبی از خود نشان داد و توئیت کرد:« اگر 10 سال بود و کسی شناختی از دو تیم نداشت، شرط می بندم که تصور می کرد، تیم آبی پوش اسپانیایی است و تیم قرمز و سفید پوش انگلیسی.»