به گزارش "ورزش سه"، چلسی فصل گذشته هزینه قابل توجهی برای جذب بازیکنان موردنیازش انجام داد اما باز هم نتوانست نتیجه‌ای که باید را بگیرد. 

بازیکنانی چون رحیم استرلینگ، انزو فرناندز و میخایلو مودریک با قراردادهای سنگین به این تیم اضافه شدند اما چلسی در نهایت در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت. 

حالا پوچتینو که به خوبی از وضعیت این تیم آگاه است به این بازیکنان هشدار داده که باید هرچه سریع‌تر کیفیتی که از آنها انتظار می‌رود را در زمین به نمایش بگذارند. 

1895382

این مربی آرژانتینی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «حالا شروع جدیدی داریم. آنها باید کیفیت واقعی‌شان را به نمایش بگذارند. ما هم باید بستر مناسب و فضای خوبی برای آنها فراهم کنیم تا عملکرد درستی داشته باشند و پیشرفت کنند. 

این بازیکنان در شرایط سختی به این تیم اضافه شدند و این چالش بزرگی برای ماست چون دوست داریم به این شیوه کار کنیم. ما باید این فرصت را به آنها بدهیم که نشان دهند این توانایی را دارند که با فشار بازی برای چلسی کنار بیایند. 

این مسئولیت مربی تیم است که همیشه شرایط همه را درک کند. بازیکن هم این مسئولیت را دارید که برای سازگاری با شرایط تلاش کند، انگیزه خودش را داشته باشد و واقعا به سختی در زمین بجنگند تا به ما اجازه دهد که برای رسیدن به بهترین نتایج ممکن سعی کنیم.»