به گزارش "ورزش سه"، لوکاس هرناندز که امروز رسما از بایرن مونیخ به پاری سن ژرمن پیوست در سال 1996 در بندر مارسی به دنیا آمد.

هرناندز در گذشته بارها این را به زبان آورده که هوادار سرسخت تیم فوتبال شهر زادگاهش، المپیک مارسی است. پس عجیب نیست که پیوستن فوتبالیستی که خود را یک هوادار دوآتشه مارسی می‌داند به رقیب سرسخت فرانسوی این تیم، پاری سن ژرمن، برای هواداران دو تیم شرایط خاصی به وجود آورده است.

1896144

برای نمونه کافی است به استوری اینستاگرامی رئیس گروه اولتراهای هوادار پی‌اس‌جی (CUP) اشاره کنیم که خطاب به لوکاس هرناندز نوشت: "کسی اینجا به تو خوش‌آمد نمی‌گوید چون تو مارسی‌ای هستی. بعدا این را خوب خواهی فهمید".

این موضوع بار دیگر زمانی مورد توجه قرار گرفت که تلویزیون پاری سن ژرمن کمی بعد از رسمی شدن قرارداد هرناندز یک ویدیوی کوتاه منتشر کرد که مصاحبه مجری این تلویزیون با ستاره فرانسوی بود. مجری از او پرسید: "بالاخره جواب این سوال را بده: مارسی یا پاریس؟".

لوکاس هرناندز که از این سوال جا خورده بود لبخند زنان گفت: "اینجا پاریس است". با اینکه ستاره فرانسوی سعی کرد از پاسخ مستقیم به سوال تلویزیون پی‌اس‌جی شانه خالی کند، ولی احتمالا همین سوال و جواب واکنش‌های تندی از طرف هواداران دو تیم پاری سن ژرمن و مارسی به دنبال خواهد داشت.