به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید پنجشنبه گذشته با انتشار بیانیه‌ای از عقد قرارداد 6 ساله با آردا گولر، هافبک ترکیه‌ای تیم فنرباغچه، خبر داد. رقم قرارداد گولر با احتساب پاداش‌ها 30 میلیون یورو است.

او فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها 35 بازی برای زردوآبی‌پوشان استانبول انجام داد و در آنها 6 گل زد و 7 پاس گل داد (4 گل و 4 پاس گل در 20 بازی سوپرلیگ ترکیه). گولر که دوران فوتبال حرفه‌ای‌اش از سال 2021 در فنرباغچه آغاز شد، مشتریان دیگری مانند بایرن مونیخ، میلان و بارسلونا هم داشت.

1896923

سرهات پکمزی، کاشف آردا گولر، که او را در سال 2019 برای فنرباغچه صید کرد، در مورد این پدیده جوان به مارکا گفت: «آردا فوتبال بازی نمی‌کرد، بلکه با توپ می‌رقصید. پیش از آن که صاحب توپ شود، خیلی به اطرافش نگاه می‌کرد و همین مسئله من را شگفت زده کرد. همان بازی مصدوم شد ولی با درد ادامه داد که برایم بسیار جالب توجه بود. پس از آن بازی با خانواده گولر صحبت کردیم و جلسه خوبی بود. آنها به من اعتماد کردند و گزارشی را به دست فنرباغچه رساندم.»

1896941

پکمزی ادامه داد: «یک دی‌وی‌دی از بهترین حرکاتش آماده کردم و آن را به دست یک راننده رساندم که البته اقدامی ریسکی بود چون ممکن بود شغلم را از دست بدهم. بعد از آن مدیر فنرباغچه به من زنگ زد و در مورد قیمتش پرسید. انتقال را با 10 هزار یورو نهایی کردیم. یک خانه به او و خانواده‌اش در استانبول دادیم و برای پدر و خواهرش شغل پیدا کردیم و او را به یک مدرسه خصوصی فرستادیم تا انگلیسی یاد بگیرد.»

1895299

کاشف گولر در پایان گفت: «او تلفیقی از اوزیل و گوتی است. جاه‌طلبی بالایی برای پیروزی و کسب جام دارد و معتقدم رئال مادرید مکان مناسبی برای او است. آردا روزی کاپیتان رئال خواهد شد و باعث افتخار ترکیه می‌شود. هرگز یک ترکیه‌ای قهرمان چمپیونزلیگ نشده و به نظرم او اولین نفر خواهد بود.»