به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری، یکی از برترین مدافعین دهه نود فوتبال ایران روز گذشته به صورت رسمی خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را اعلام کرد.

مدافعی که از سال 86 با حضور در استقلال به بازیکن محبوب هواداران این تیم تبدیل شد و در دو مقطع، در مجموع 9 فصل برای استقلال بازی کرد و دو قهرمانی در لیگ و سه قهرمانی در جام حذفی را با این تیم به ارمغان آورد.

پژمان اما برای هواداران استقلال یادآور روزهای اوج این باشگاه در ابتدای دهه 90 است. جایی که این بازیکن در هر چهار پیروزی پیاپی آبی‌ها مقابل رقیب سنتی در شهرآوردها بازیکن ثابت بود و علاوه بر کسب جام‌های متوالی با استقلال، یکی از مهره‌های کلیدی استقلالی بود که به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا رسید.

از آن تیم پرمهره و نامی استقلال فقط پژمان منتظری کماکان مشغول بازی بود که در نهایت این بازیکن محبوب هواداران استقلال هم کفش‌هایش را آویخت تا به این ترتیب نسل طلایی استقلال دهه 90 رسما به پایان کار برسد.

1897168
عکس آغازین آبی‌ها در بازی برابر الشباب امارات؛ پژمان منتظری یکی از ستون‌های استقلال قدرتمند سال 91 بود که با اقتدار به مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا رسید.
1897167
پرمهره‌ترین تیم بیست سال گذشته استقلال با بازیکنانی که سال‌های حضورشان در جمع آبی‌ها با قهرمانی و پیروزی در شهرآوردها همراه بود.
1897166
یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های آسیایی تاریخ استقلال، کامبک درخشان شاگردان قلعه‌نویی در عربستان بود. جایی که پژمان منتظری زمینه‌ساز بازگشت استقلال مقابل الهلال شد.
1897163
این تصویری ابدی از پژمان منتظری در ذهن هواداران استقلال است. مدافعی همیشه سربالا که کلاس بازی متفاوتی نسبت به هم‌نسلان خود داشت.
1897164
1897165
بین پیروز قربانی و سید مجیدحسینی، به عنوان دو مدافع شاخص نسل‌های مختلف استقلال، هجده سال اختلاف سنی وجود دارد که بازی کردن پژمان منتظری در کنار هردوی این بازیکنان، به خوبی بیانگر مسیر فوق‌العاده این مدافع محبوب در دوران بازی است.