به گزارش "ورزش سه"، آینده ژاوی سیمونز هنوز مشخص نیست. اگرچه پاری سن ژرمن هفته گذشته به بازیکن اطلاع داد که قصد دارد بند خرید شش میلیون یورویی را بپردازد اما این مهاجم هنوز تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است. بند مذکور دو طرفه است، بنابراین اگر سیمونز چراغ سبز نشان ندهد، اراده تیم پاریسی مهم نیست.

مدیران تیم فرانسوی، همانطور که در هلند تایید شده، روی ایجنت بازیکن فشار می‌آورند تا او به پایتخت فرانسه بازگردد. آیندهوون قصد دارد او را برای یک سال دیگر حفظ کند و بند شش میلیون یورویی تا اول سپتامبر معتبر است.

دوئل برای ژاوی سیمونز منجر به یک مسابقه طولانی شده که در آن بازیکن آیندهوون باید در اسرع وقت تصمیم‌گیری کند. یکی از اصلی‌ترین تردیدهایی که بازگشت به پاریس برای بازیکن ایجاد می‌کند، کمبود فرصت بازی در ترکیب اصلی است.

1898064

او یک سال پیش به دلیل نداشتن فرصت بازی از پاری سن ژرمن جدا شد و بازگشت دوباره با همان شرایط گزینه‌ای نیست که در برنامه‌های او باشد. آیندهوون به او نوید فرصت بازی می‌دهد، چیزی که می‌تواند در تغییر تصمیم به نفع او تعیین کننده باشد.

پیش بینی می‌شود چند هفته آینده تعیین کننده باشد. اول، به دلیل اینکه پاری سن ژرمن نمی‌خواهد در 22 جولای، بدون اینکه آینده ژاوی سیمونز تعیین شده باشد به ژاپن سفر کند. و دوم، به این دلیل که آیندهوون برای تعیین ترکیب فصل آینده به پاسخ ژاوی نیاز دارد. این بازیکن هلندی بدون ارائه سرنخ‌هایی در مورد آینده خود و نیاز به مشخص شدن بهترین تصمیم ممکن، همچنان در حال تصمیم گیری است.