به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه اخیر گری نویل با دله آلی در سراسر جهان بازتابی گسترده داشت. او در بخشی از این مصاحبه فاش کرد که او در هشت سالگی از سوء استفاده جنسی تا توزیع مواد مخدر را تجربه کرده است.

1897814

گزارشگرمادر دله آلی اما تک تک حرف‌های او را تکذیب کرد: «دله هرگز توسط کسی مورد تعرض جنسی قرار نگرفت. در سن هفت سالگی او در یکی از بهترین مدارس لاگوس تحصیل کرد. او هرگز به آفریقا فرستاده نشد تا تنبیه شود. این یک دروغ آشکار است. دله راننده ای داشت که او را هر روز از مدرسه می برد. او را شستشوی مغزی داده‌اند.»

گزارشگراو ادامه داد: «زمانی که دله حدوداً 13 سال داشت، پنج روز در هفته در باشگاه ام کی دانس تمرین کرد. بنابراین، برای راحتی کار، در طول هفته در خانه بهترین دوستش می ماند و آخر هفته ها به خانه می آمد. به سختی به او اجازه می دادم دور از خانه باشد، اما ماشین نداشتیم و بردن او به تمرین برایم سخت بود.»

1897813

گزارشگرعلاوه بر این، مادر آلی مشکل اعتیاد به الکل را رد کرده است: «گفته شده که من از اعتیاد به الکل رنج می بردم و به دلیل اینکه نتوانستم از او مراقبت کنم، او را رها کردم، اما این دروغ است. من می خواستم به او فرصتی بدهم تا به موفقیت برسد. این رویای او بود، اما او همچنان پسر من بود و هر بار که به من نیاز داشت، در کنارش بودم.»