فران تورس معتقد است ژاوی DNA و قدرت رهبری لازم برای هدایت بارسلونا را دارد و بازیکنانش را تحت فشار نمی گذارد.

فران تورس، وینگر اسپانیایی بارسلونا همراه با ژاوی در کنفرانس خبری پیش از تقابل با آینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا حاضر شد و در مورد این دیدار، پدری، ژاوی و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، فران تورس در این کنفرانس خبری گفت:

تیم بسیار باانگیزه است، این بازی مهمی برای ماست. این اولین باری است که در این استادیوم بازی می کنیم و می خواهیم نخستین پیروزی مان را در آن کسب کنیم. ژاوی در جا افتادن من در تیم و وفق پذیری ام نقش بسیار مهمی داشته است. در فرم خوبی قرار دارم و مهم این است که به تیم کمک می کنم. فشارهای گلزنی؟ ماهایی که در خط حمله بازی می کنیم باید گل بزنیم و پاس گل دهیم. من بیشتر به دادن پاس گل علاقه دارم اما همچنین اگر موقعیتی داشته باشم، باید از آن بهره ببرم و گلزنی کنم. ژاوی؟ من DNA، رهبری و این حقیقت که او روی هیچ یک از ما بازیکنان فشاری نمی گذارد را مورد توجه قرار می دهم. او شانسی فوق العاده به باشگاه داده است.

پدری؟ ما که هر روز با او و در کنارش تمرین می کنیم، از عملکرد او سورپرایز نمی شویم. او فردی لوکس است، او همین الان یکی از بهترین های دنیاست و فکر می کنم می تواند عصری جدید را رقم بزند. دمبله؟ اگر به من باشد، او را اینجا در بارسلونا زندانی می کنم. او بازیکنی متفاوت است، بارسلونا باشگاهی خوب برای حضور و بازی در آن است اما در نهایت تصمیم بر عهده خود عثمان است. چیزی که او تصمیم می گیرد، همان چیزی خواهد بود که برای او بهترین است.

بازی در آلمان؟ خاص است زیرا اولین باری است که اینجا بازی می کنم. فرانکفورت بازی بسیار فیزیکی ای خواهد داشت اما ما باید با سبک خودمان بازی کنیم. فرانکفورت تیمی با قدرت جسمانی بالا و در فرمی فوق العاده است. چیزی که سرمربی به ما منتقل می کند، این است که باید بازی به بازی پیش برویم. اگر فردا شکست بخوریم، هیچ کسی به پویایی و روند ما فکر نمی کند. به همین علت باید برای پیروزی بجنگیم. قهرمانی در لیگ اروپا؟ بارسا باید فاتح عناوین شود، فردا اولین قدم برای تلاش در مسیر فتح لیگ اروپاست و ما تلاشمان را خواهیم کرد تا به این مهم دست پیدا کنیم.