به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه باشگاه اورتون پستی را در شبکه‌های اجتماعی حذف کرد، این باشگاه انگلیسی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

 اگر منچستریونایتد بالاخره امضای قرارداد با آندره اونانا را اعلام کند، به سختی برای کسی تعجب آور خواهد بود. و انتقال دکلان رایس به آرسنال طی روزهای اخیر معلوم بود، بنابراین حتی ارزش آن را نداشت که باشگاه به صورت رسمی آن را اعلام کند!

با این حال، هر از چند گاهی انتقالی وجود دارد که خیلی سریع انجام می‌شود. به طور مثال لیورپول با خرید کودی خاکپو در ژانویه این کار را انجام داد و خبر علاقه آنها به این بازیکن بلافاصله در عرض 24 ساعت با یک پیشنهاد موفقیت آمیز همراه شد.

شاید اورتون امیدوار بود که از لیورپول در این مسیر الگوبرداری کند و انتقال را به صورت رسمی اعلام کند اما ممکن است که برنامه‌های آن‌ها بهم ریخته باشد.

این باشگاه ویدئویی از بازیکنان در تمرینات پیش فصل منتشر کرد و هواداران فکر می‌کنند که در آن یک خبر مهم لو رفته است.

در یک پست اینستاگرامی که اکنون حذف شده است، طرفداران فکر می‌کنند این جمله را شنیده‌اند "ما جانی اوانز را جذب می‌کنیم."

1899115

اوانز عضوی از تیم لسترسیتی بود که فصل گذشته به چمپیونشیپ سقوط کرد اما این بازیکن 35 ساله به دلیل مصدومیت فرصت کمی برای بازی داشت.

اوانز، بازیکن سابق منچستریونایتد، روز شنبه در تمرینات یونایتد شرکت کرده بود. طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی او تنها برای یک جلسه تمرینی در کمپ کارینگتون حضور یافت و شیاطین سرخ خواهان جذب او نیستند.