به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی در مورد دوران حضورش در استقلال و کار با ریکاردو ساپینتو عنوان کرد: فصل خیلی خوبی داشتیم و جو عالی در تیم و رختکن با حضور ساپینتو حاکم بود. ساپینتو برای هر روز تمرین مثل یک بچه ۱۲ ساله شوق و روحیه داشت و کار می‌کرد ولی اگر شما ۶ ماه حقوق نگیرید، چه واکنشی دارید؟ با وجود همه مشکلات، ساپینتو با انگیزه قبلی سر تمرین می‌آمد.

او ادامه داد: بارها گفتم اگر تغییرات مدیریتی نبود، ما با این تیم و بازیکنان حداقل یک جام می‌گرفتیم. سبک بازی ما واقعا خوب و سرعت بالا بود. فوتبال جذابی به نمایش گذاشتیم ولی متاسفانه شانس با ما همراه نبود و در برخی مواقع باخت دادیم و جام از دست رفت. مطمئن باشید غیر از سوپر جام، قهرمان لیگ برتر یا جام حذفی می‌شدیم.

این ملی پوش سابق استقلال اضافه کرد: مگر می‌شود تیمی که انقدر هوادار و عاشق دارد و قدمت حدودا صد ساله پشت خود می‌بیند، در طول یک فصل سه مدیرعامل بالای سر خود داشته باشد؟

ویدئو: 305739

محبی یادآور شد: مدیر عوض کردن به کنار، ما نزدیک به ۷-۶ ماه پول نگرفتیم؛ آن هم در حالی که تیم در دو جبهه لیگ برتر و جام حذفی می‌جنگید و باید با تمام توان کار می‌کرد تا نتیجه بگیرد.

این بازیکن در مورد عدم پرداخت مطالبات خود گفت: حداقل انتظار می‌رود دستمزد را پایان فصل بگیرید ولی مبلغ دریافتی شخص خودم تا این لحظه زیر ۵۰ درصد است. هیچ جایی هم این موضوع را نگفتم. این موضوع هم اصلا به کنار، اما من گفتم پول سانتا کلارا را بدهید و بعد پول من را پرداخت کنید که اصلا این کار را نکردند.