به گزارش "ورزش سه"، میل آنلاین فاش کرد که رحیم استرلینگ 3 میلیون یورو برای یک قطعه زمین متعلق به پادشاه چارلز پرداخت کرده و در حال ساخت یک عمارت مجلل 8 میلیون یورویی در آن است.

این زمین در مجاورت کمپ تمرینی باشگاه چلسی واقع در برکشایر است. از آنجایی که این زمین متعلق به Crown Estate است که اموال ارثی پادشاه را در اختیار داشته و مدیریت می‌کند، پادشاه بریتانیا در واقع صاحبخانه استرلینگ خواهد بود و فوتبالیست انگلیسی باید اجاره سالانه به او بپردازد.

1899205

عمارت لوکس استرلینگ، که انتظار می‌رود پس از تکمیل، حدود 7 میلیون پوند ارزش داشته باشد، توسط جنگل احاطه شده است و دارای یک زیرزمین بزرگ شامل یک استخر زیرزمینی و یک سالن بولینگ با دو لاین مجزا است.

عملیات ساخت و ساز این عمارت 5 خوابه با سرعت قابل توجهی در حال انجام است. طبق آنچه که تصاویر هوایی نشان می‌دهد یک استخر با آب‌نمای زیبا در تراسی پشت عمارت که با پله به باغ منتهی می‌شود در حال ساخت است.

سوابق ثبت ملک نشان می‌دهد که استرلینگ این زمان را در سال 2021، زمانی که قیمت آن 8.5 میلیون یورو بود خریداری کرده است. ظاهرا ستاره انگلیسی موفق شده 300 هزار یورو در هنگام خرید از مالک تخفیف بگیرد. مبلغ اجاره سالانه استرلینگ برای این زمین چند صد پوند تخمین زده شده است.

1899206
1899207