به گزارش "ورزش سه"، تحولات بزرگ در فوتبال عربستان تنها به جذب بازیکنان نامدار محدود نمی شود چرا که الاهلی به عنوان یکی از تیم های مطرح و قدیمی این کشور، هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده و در حال مذاکره با گزینه های مختلف است.

این تیم برای انتخاب جانشین پیتسو موسیمانه، چند نام بزرگ را به عنوان اهداف خود قرار داده که یکی از آنها، سرمربی سابق ناپولی است. روزنامه الریاضیة گزارش داد که خالد العیسی، رئیس باشگاه الاهلی روز سه شنبه برای دیدار با اسپالتی، وارد ایتالیا شد.

این دیدار قرار بود امروز چهارشنبه بین رئیس الاهلی و اسپالتی برگزار شود تا در مورد حضور این سرمربی ایتالیایی روی نیمکت تیم عربستانی، مذاکره شود.

1880809

گزارش برخی منابع حاکی از آن است که مدیریت الاهلی موافقت شفاهی از سوی اسپالتی را دریافت کرده است، اما برخی بندهای قرارداد از جمله غرامت مالی مورد نظر سرمربی سابق ناپولی، همچنان مانعی برای توافق نهایی است.

گفته می شود که امروز تکلیف اسپالتی و الاهلی مشخص می شود. در صورت توافق دو طرف بر سر تمام مسائل مالی، این سرمربی ایتالیایی هدایت الاهلی را بر عهده خواهد گرفت. در غیر اینصورت، پرونده حضور مربی قهرمان فصل قبل ایتالیا برای همیشه بسته شده و الاهلی به سراغ گزینه های دیگر می رود.