تیبو کورتوا همچنان نقش پررنگ و درخشانی در بازی های رئال مادرید ایفا می کند.

در جریان پیروزی 3-1 رئال مادرید مقابل چلسی در استمفورد بریج، تیبو کورتوا بار دیگر با واکنش های عالی خود در چند مرحله تیمش را نجات داد و با خوشحالی ورزشگاه تیم سابقش را ترک کرد.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی یوفا، دروازه بان بلژیکی در پایان بازی گفت:

در ورزشگاهی که بازی در آن همیشه سخت است، پیروزی بزرگی کسب کردیم. مقابل تیمی جنگنده، شروع بسیار خوبی داشتیم. موقعیت هایی خلق کردیم، توپ را به تیر دروازه زدیم، سپس دو گل به ثمر رساندیم و دو موقعیت دیگر را هم از دست دادیم. حیف شد که گل خوردیم - موفق شدم توپ را لمس کنم اما به اندازه کافی برای مهار آن خوب نبود اما دوباره نیمه دوم را با گل شروع کردیم.

بازی را آنطور که می خواستیم پیش بردیم و توپ را در اختیار داشتیم و آنها را برای پرسینگ از جلو دعوت کردیم... فضا و اعتماد به نفس داشتیم تا از پرسینگ آنها استفاده کرده و بازی سازی کنیم و از این طریق خطرات زیادی روی دروازه آنها ایجاد کردیم. نمی توانیم کار را تمام شده بدانیم. فوتبال همینطور است - یک گل زود هنگام از آنها می تواند باعث برگشتشان به بازی شود. باید در مقابل هواداران خودی، بازی خودمان را انجام دهیم و می خواهم هواداران مثل بازی با پاری سن ژرمن از ما حمایت کنند و باید طوری بازی کنیم که انگار مساوی کرده ایم و برای پیروزی نیاز به گل داریم.