کاسمیرو هم مثل سایر اعضای تیم رئال مادرید معتقد است که کار صعود به نیمه نهایی هنوز تمام نشده است

کاسمیرو، هافبک دفاعی برزیلی رئال مادرید علی رغم افت و خیزهایی که در این فصل داشته، در مقابل چلسی عملکرد خوبی ارائه کرد تا در نهایت سهمی در پیروزی 3-1 تیمش داشته باشد.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، او در پایان بازی گفت:

عملکرد بسیار منظمی داشتیم و بازی را درک کرده بودیم و هیچ جای سوالی در این خصوص وجود ندارد، اما هنوز 90 دقیقه باقی مانده است. می دانیم که حالا به برنابئو برمی گردیم و این مهم است، آنجا خانه ماست، اما هنوز 90 دقیقه باقی است و باید احترامی که مدافع عنوان قهرمانی لایق آن است را نشان دهیم. چلسی خوب بازی می کند و به چنین بازی هایی عادت دارد اما همانطور که گفتم، باید به آنها احترام بگذاریم.

عملکرد بنزما

ابتدا باید در خصوص جادوی کریم صحبت کنیم. به سادگی فقط باید از بازی بازیکنی مثل او لذت ببریم، ما قدردان کیفیت او هستیم اما خیلی از مردم فقط گل های او را می بینند ولی ما کیفیتش را می بینیم، اینکه چه انسان خوبی است و نقش فوق العاده مهمی برای ما دارد و باید همچنان از داشتن او لذت ببریم. این حاصل تلاش کل تیم بود، از لحاظ دوندگی، بازیخوانی، اینکه چطور باید بازی کنیم، و فکر می کنم که درک خوبی از بازی داشتیم.

همه ما به خوبی می دانیم که وقتی این پیراهن را به تن می کنیم، هر بازی اهمیت خاص خود را دارد، اما ما از این نوع بازی ها واقعاً لذت می بریم و رئال مادرید به حضور در این تورنمنت عادت کرده است. همچنان تمام توانم را درون زمین به کار می گیرم و با جان و دل بازی می کنم، تا از عملکرد خود لذت ببریم.

پیامی به هواداران

از آنها خیلی ممنونم چون حمایتشان واقعاً به ما کمک کرده است اما پیامی که برای آنها دارم این است که هنوز 90 دقیقه باقی مانده است. باید به چلسی احترام بگذاریم. می دانیم که در برنابئو تحت حمایت آنها خواهیم بود.