کارلو آنچلوتی از بند کرونا رها شد و به موقع تیمش را در مسیر یک پیروزی بزرگ همراهی کرد.

کارلو آنچلوتی به اولین سرمربی رئال مادرید تبدیل شد که موفق به شکست چلسی و تیم تحت هدایت توخل می شود. پیروزی 3-1 رئال مادرید در استمفورد بریج، آنها را در موقعیت بسیار خوبی برای صعود به نیمه نهایی قرار داده است.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی یوفا، سرمربی ایتالیایی در پایان بازی گفت:

قبل از بازی، بنزما جواز حضور در ورزشگاه خود را گم کرده بود و نمی توانست آن را پیدا کند. به او گفتم: 'بجنب، وگرنه نمی توانی بازی کنی!' سپس خوشبختانه آن را پیدا کرد.

راستش را بخواهید از عقب زمین بازیسازی خوبی داشتیم و در ضدحملات خطرناک بودیم. فکر می کنم بازیسازی خوب از عقب زمین به ما کمک کرد و بین خطوط فضا پیدا کردیم و در جلوی زمین هم وینیسیوس و کریم خیلی خطرناک ظاهر شدند. کنترل خوبی روی بازی داشتیم، شب خوبی بود، اما این نصف راه بود. سازماندهی خوبی نشان دادیم و بنزما عالی بود. بنزما و والورده را تعویض کردم چون خسته بودند. میلیتائو هم در نیمه اول ضربه ای دریافت کرد و در زانوی خود احساس ناراحتی می کرد.

با این جنگندگی می توانیم مقابل هر تیمی رقابت کنیم. مهم ترین نکته امشب شجاعتی بود که بازیکنانم داشتند. کریم بنزما را چطور توصیف می کنم؟ کلمه ای ندارم (می خندد). او را کریم بزرگ صدا می کنم! بنزما مثل شراب است و هر روز بهتر و بهتر می شود. او رهبر تیم است.

آیا تکلیف این مرحله مشخص شد؟ ما برتری داریم، بله، اما تکلیف مشخص نشده است. به چلسی احترام می گذاریم، آنها تیم خوبی هستند. یک بازی دیگر باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. من محتاط هستم چون فکر می کنم چلسی هنوز بهترین نسخه خود را نشان نداده است. فوتبال به سرعت تغییر می کند، و هنوز این مرحله تمام نشده است. صحبت های توخل؟ رئال مادرید امروز تیم بهتر بود اما هیچ چیز تمام نشده است. چلسی همیشه در قلب من خواهد بود، آنها همیشه تیم بزرگی خواهند بود.

من خوبم، هیچ علائمی از بیماری نداشتم. تیم من امشب فوق العاده بود. خوب بازی کردیم و شجاع و با شخصیت بودیم.

نقش فدریکو والورده

ما به پست آزپلیکوئتا فکر می کردیم که چگونه در سمت چپ او را متوقف کنیم و به همین خاطر والورده حواسش به او بود. شاید اینطور به نظر می رسید که یک خط دفاعی پنج نفره داریم اما در واقع، آزپلیکوئتا عقب نشست و والورده به عنوان وینگر بازی کرد. امشب 3-3-4 بازی کردیم و والورده در سمت راست به کارواخال کمک می کرد و بسیار خوب ظاهر شد.