سرمربی ویارئال دوست دارد تیمش در بازی برگشت هم عملکرد خیلی خوبی داشته باشد. 

اونای امری در مورد پیروزی بزرگ ویارئال برابر بایرن مونیخ صحبت کرده است. 

طرفداری - یوفا | در جریان بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ با نتیجه 1-0 برابر حریفش ویارئال شکست خورد. اونای امری، سرمربی ویارئال در مصاحبه پس از بازی به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت. 

رضایت بخش ترین چیز در مورد امشب، دیدن غرور مردم جامعه است. که آنها می خواهند این حس را با ما سهیم شوند. بله، حرفه ای بودن اهمیت زیادی دارد اما فوتبال یعنی احساسات. به همین دلیل بسیار مفتخرم که امشب باعث شادی هوادارانمان شدم. تیم من شدیدا رقابتی است. ما در حال جمع کردن خاطرات و تجربیات فوق العاده هستیم، همان کاری که قصل گذشته هم انجام دادیم. هفته آینده باید یک گام دیگر رو به جلو برداریم، برای حذف بایرن مونیخ، باید انتظارات بیشتری از خودمان داشته باشیم.

یکی از گل هایمان رد شد اما همه اینها تجربه می شوند، بایرن موقعیت هایی داشت و ما هم تعدادی موقعیت از دست دادیم. از چیزی که دیدم، رضایت دارم. باید دوباره با چنین نگرشی در زمین ظاهر شویم و هفته بعد فراتر از اینها عمل کنیم. تا الان یک فصل تاریخی داشته ایم؛ اما خب پیش از این هم حضور در یک چهارم را تجربه کرده ایم. حالا به دنبال یک بازی برگشت فوق العاده هستیم.