سرمربی بایرن مونیخ، تیمش را مستحق شکست خواند. 

یولیان ناگلزمان به نمایش ضعیف بایرن مونیخ اعتراف کرد. 

طرفداری - اسکای آلمان | بایرن مونیخ در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برابر ویارئال به میدان رفت و در نهایت با عملکردی نه چندان خوب، برابر میزبانش تن به شکست داد. باواریایی ها برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اجازه ندارند چنین عملکردی را در آلیانتس آرنا تکرار کنند. یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ در مصاحبه پس از بازی راجع به عملکرد تیمش مطالبی را عنوان کرد.

خوب بازی نکردیم و مستحق شکست بودیم. در پایان نیمه اول از لحاظ تدافعی عملکرد ضعیفی داشتیم، در نیمه دوم اما تب و تاب بازی بالا رفت. واقعا می خواستیم گل بزنیم. اما حقیقت این است که ممکن بود 2 گل دیگر نیز دریافت کنیم. در مجموع بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم. 

 تغییراتی که ایجاد کردیم؟ ایده این بود که مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم و از کناره ها حمله کنیم. ویارئال اغلب زمان بازی 6 بازیکن در دفاع داشت، بنابراین لازم بود که شکافی در خط دفاع آنها ایجاد کنیم، آن هم به وسیله تغییر مداوم منطقه بازی، اما بعد همین کارمان به هاراکیری تبدیل شد و به راحتی توپ از دست می دادیم. 

 دست کم گرفتن حریف؟ این طور فکر نمی کنم. همیشه باید سعی کنید که تیم را به بهترین نحو ممکن برای مواجهه با حریف آماده کنید. ما چند صحنه از بازی های ویارئال در لالیگا را به بازیکنان نشان دادیم، اما وقتی مقابل آنها قرار گرفتیم، متوجه شدیم عملکرد آنها بسیار فراتر از تیم هفتم جدول است.