به گزارش "ورزش سه"، پاردس فصل گذشته را به صورت قرضی از پاری سن ژرمن جدا و راهی یوونتوس شد تا در ترکیب این تیم در سری آ به میدان برود.

با این حال، شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت و یووه پس از پایان قرارداد قرضی یک ساله او تصمیمی برای تمدید مهلت این قرارداد نگرفت و او به پاریس برگشت تا تکلیفش برای فصل آینده مشخص شود.

لوئیس انریکه به مدیران پاری سن ژرمن اعلام کرده که این بازیکن جایی در برنامه‌هایش برای فصل آینده ندارد و با توجه به این که یک سال از قراردادش با این باشگاه باقی مانده، باید در همین پنجره نقل و انتقالاتی به فروش برسد.

باشگاه گالاتاسرای علاقه زیادی به جذب این هافبک آرژانتینی دارد اما او تمایلی به قبول پیشنهاد آنها ندارد و می‌خواهد همچنان به زندگی در ایتالیا ادامه دهد.

لاتزیو دیگر باشگاهی است که به دنبال جذب پاردس است و جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده که آنها همچنان در حال مذاکره هستند تا بتوانند برای امضای قرارداد به توافق برسند.

پی اس جی خواهان دریافت پنج میلیون یورو برای این بازیکن 29 ساله است اما این احتمال وجود دارد که با فروش او با مبلغی کمتر هم موافقت کنند.