به گزارش "ورزش سه"، از مدت‌ها پیش شنیده می‌شد که یوشکو گواردیول، مدافع میانی کروات لایپزیش، هدف اصلی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا است و همچنین ادعا می‌شد که دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال 100 میلیون یورویی به توافق رسیده‌اند و معاینات پزشکی در حال انجام است، با این حال، مکس اِبِرل، مدیر ورزشی لایپزیش، گفت که سیتی هنوز با خرید گواردیول خیلی فاصله دارد.

1900275

نکته کلیدی اینجاست که باشگاه آلمانی در موقعیتی است که هیچ نیازی به فروش گواردیول ندارد. آنها تا سال 2027 با این بازیکن قرارداد دارند و به تازگی انتقال 70 میلیون یورویی دومینیک سوبوسلای به لیورپول را نهایی کردند.

گزارشگرابرل در مورد گواردیول به اسکای آلمان گفت: «واقعیت این است که منچستر سیتی دوست دارد یوشکو را داشته باشد، اما در حال حاضر ما هنوز خیلی به این انتقال دور هستیم. انتقال سوبوسلای ما را از نظر مالی تضمین کرد. ما نیازی به پول نداریم و ترجیح می‌دهیم یوشکو بماند. البته ما باشگاهی نیستیم که جلوی پیشرفت بازیکن را بگیریم و شفاف کار می‌کنیم. در هر صورت ما ایده‌های خودمان را داریم و می‌خواهیم اجرا شود.»

1900278

گزارشگرمارکو روزه، سرمربی لایپزیش، صبح امروز همین موضع را تایید کرد: «تا جایی که من می‌دانم، یوشکو گواردیول بازیکن ماست و او یکی از بازیکنان ما باقی خواهد ماند. من در مورد تست پزشکی اول و دوم او در سیتی چیزی نمی‌دانم. هیچ چیز ابدا. باور کنید من به عنوان یک مربی از چیزی که اطلاع دارم، حرف می‌زنم.»

این اظهارات توسط فلوریان پلتنبرگ، روزنامه نگار اسکای اسپورتس، نیز تایید شد و اشاره کرد که هیچ توافقی بین باشگاه‌ها وجود ندارد. لایپزیش می‌خواهد ۱۰۰ میلیون یورو ثابت با پاداش‌های قابل دستیابی برای فروش احتمالی دریافت کند.