به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دو شب پیش در یک بازی سخت که البته در اکثر دقایق آن توپ و میدان را در اختیار داشت موفق شد با یک گل از سد اتلتیکو مادرید عبور کند تا نیمی از راه صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را طی کرده باشد.

در فاصله چند روز تیم پپ گواردیولا باید یک دیدار حساس و سرنوشت ساز دیگر را برگزار کند؛ جایی‌که آنها یک‌شنبه شب در ورزشگاه اتحاد میزبان لیورپول خواهند بود. سیتیزن‌ها در حال حاضر با 73 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند، در حالی‌که تیم یورگن کلوپ با یک امتیاز کمتر تعقیب کننده آنهاست؛ موضوعی که باعث شده این بازی به یک جدال سرنوشت ساز در راه قهرمانی لیگ برتر تبدیل شود.

با این حال جان استونز، مدافع انگلیسی منچسترسیتی، می‌گوید آنها با دیدار برابر لیورپول متفاوت برخورد نخواهند کرد. او گفت: " ما می‌دانیم که شرایط دیدار برابر لیورپول چگونه است و این بازی چقدر اهمیت دارد. با این حال هر بازی در این فصل برای ما یک فینال بوده و با دیدار برابر لیورپول متفاوت برخورد نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم کنترل کنیم که بازی‌ها چه زمانی برگزار می‌شود و با چه کسی بازی می‌کنیم.

بدیهی است که سر و صدای بیشتری در مورد این بازی و شرایط آن وجود دارد اما این فقط یک بازی دیگر است. ما در سر و صدای بیرونی غرق نمی‌شویم و روی کاری که انجام می‌دهیم تمرکز می‌کنیم."