به گزارش "ورزش سه"، پس از استعفای شیرازی از ریاست هیئت فوتبال استان تهران، انتخابات این هیئت در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار دارد تا به زودی هیئت فوتبال استان تهران هم متولی جدید خود را بشناسد.

با این حال، طبق اطلاع خبرنگار ورزش سه، جمعی از نامزدهای ریاست هیئت فوتبال استان تهران، با ارسال یک نامه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس مجمع انتخاباتی، درخواست ویژه‎ای از او داشتند.

با توجه به طرح شائبه‌های گوناگون در خصوص انتخابات دوره گذشته هیئت فوتبال تهران در خصوص مهندسی آرا از طریق علامت‌گذاری برگه‌های رای و همچنین سواستفاده‌های بعدی از این موضوع، نامزدهای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران از مهدی تاج درخواست کردند تا با توجه به این که برگزارکننده انتخابات دوره قبل مسئولیت مشابه را در انتخابات پیش رو دارد، نسبت به سلب این مسئولیت از شخص مورد نظر اقدام کرده و تدبیری اتخاذ کند تا برگزاری انتخابات بر عهده شخص دیگری باشد.

نامه٬ای که در نیمه اول تیرماه به رئیس فدراسیون ارسال شده و باید دید در نهایت برای انتخابات پیش روی هیئت فوتبال تهران، مهدی تاج به عنوان رئیس مجمع، چه دستوراتی صادر خواهد کرد.