به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بایرن مونیخ می‌داند دروازه‌بان اول و کاپیتانش مانوئل نویر را در چند ماه اول فصل آینده در اختیار ندارد ولی باواریایی‌ها امسال تابستان به دنبال جذب دروازه‌بان هستند.

به نظر می‌رسد بایرن از عملکرد یان زومر در فصل گذشته به هیچ وجه راضی نیست. لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن، با این نظر موافق است. او به شبکه اسکای گفت که در بین بازیکنان فعلی بایرن مونیخ یک نفر هست که او برایش در این تیم آینده‌ای نمی‌بیند و او کسی نیست جز یان زومر.

1901474

ماتئوس در این باره گفت: "من برای یان زومر در بایرن مونیخ آینده‌ای نمی‌بینم. نمی‌دانم جزئیات قرارداد او با باشگاه چیست. نمی‌دانم او می‌تواند خودش درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد یا باید باشگاه او را بازیکن مازاد اعلام کند. به نظر می‌رسد مدیران بایرن فعلا منتظرند تا تکلیف نویر مشخص شود و زمان برگشت او به میدان دقیقا اعلام شود. بعد از آن من شک ندارم که شاهد آزاد شدن زومر خواهیم بود".

ستاره سابق بایرن گفت: "می‌دانیم که زومر نمی‌تواند تا ماه سپتامبر یا اکتبر که ظاهرا نویر آن موقع برخواهد گشت منتظر بماند. ولی یان زومر می‌خواهد در تیمی باشد که فصل را به عنوان دروازه‌بان شماره یک شروع کند. واقعیت این است که یان می‌داند در مونیخ کسی او را شماره یک نمی‌بیند و من تقریبا مطمئنم که او پیش از شروع فصل آینده از بایرن خواهد رفت".