به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دو شب پیش در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اتحاد میزبان اتلتیکو مادرید بود. شاگردان پپ گواردیولا در تمام طول مسابقه کنترل بازی را در اختیار داشتند و نهایتاً با تک گل کوین دی بروین موفق به پیروزی شدند تا نیمی از راه صعود را طی کرده باشند.

فیل فودن در دیدار برابر اتلتیکو مادرید در ترکیب اصلی قرار نداشت اما در دقیقه 68 پپ گواردیولا این ستاره جوان و انگلیسی را به جای ریاض محرز به زمین‌بازی فرستاد. فودن تنها به دو دقیقه زمان احتیاج داشت تا تاثیر خود را بگذارد چرا که تک گل منچسترسیتی در دقیقه 70 توسط کوین دی بروین و روی پاس همین ستاره انگلیسی به ثمر رسید.

سرخیو آگوئرو، اسطوره باشگاه منچسترسیتی، که چندی پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، حالا صحبت های جالبی را درباره این ستاره جوان منچسترسیتی مطرح کرده و یک خواسته در مورد این بازیکن از پپ گواردیولا داشته است.

آگوئرو درباره عملکرد فودن مقابل اتلتیکو مادرید گفت: "مثل همیشه بازیکن مورد علاقه من بازی مقابل اتلتیکومادرید را عوض کرد. پپ، او را بیشتر در زمین قرار بده. حالا که دیگر بازی نمی کنم می توانم این خواسته را داشته باشم. یک روز از من پرسیدی که چه کسی را دوست دارم و من به تو گفتم فودن."