به نظر می‌رسد سرمربی ۵۲ ساله آژاکس جانشین بلند مدت اوله گونار سولسشر در اولدترافورد خواهد شد. 

جیمی کرگر به اریک تن هاخ توصیه کرده است که در تابستان آینده، کریستیانو رونالدو و پل پوگبا را از تیمش کنار بگذارد. به عقیده مدافع پیشین لیورپول، اگر تن هاخ می‌خواهد در منچستر صاحب اختیار باشد، باید با این بازیکنان قطع همکاری کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از CBS Sports، کرگر اعتقاد دارد تن هاخ با توجه به تجربه بین المللی محدودش، گزینه‌ای ریسکی محسوب می‌شود. او در تحلیل خود گفته است:

به نظرم تصمیم شجاعانه‌ای است. تصمیم راحت انتخاب پوچتینو با توجه به سابقه حضورش در لیگ برتر بود ولی آن‌ها سراغ گزینه‌ای رفتند که تجربه کار کردن در لیگ برتر را ندارد. اگر ژوزه مورینیو و لوئیس فن خال را به یاد بیاورید، آن‌ها همیشه دنبال گزینه‌های اسم و رسم‌دار رفته‌اند. منظورم این است که او در باشگاه بزرگی مربیگری نکرده است و یک مربی خوش آتیه دانسته می‌شود؛ به عبارت دیگر او تر و تازه است ولی شرایط پوچتینو فرق می‌کند. در واقع او از پوچتینو مسن‌تر است و ظاهرا برخی این را نمی‌‌دانند. 

کرگر در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:

فکر نمی‌کنم دلیل انتخاب او صرفا موفقیتش در آژاکس بوده باشد چون این چیزی است که از آژاکس انتظار می‌رود. اما رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، سبک بازی‌ آن‌ها و عملکردشان در مرحله گروهی این فصل موثر بوده است. حذف شدن به دست بنفیکا ناامید کننده بود ولی به نظرم این تصمیم جسورانه‌ای است چون من معتقدم منچستریونایتد حالا باید تصمیمات شجاعانه‌ای بگیرد و برخی از آن‌ها در مورد بازیکنان تیم است؛ برای مثال پوگبا و کریستیانو رونالدو باید بروند.