به گزارش "ورزش‌سه"، مهاجمی که از بانک ملی به پرسپولیس پیوست، در نیمه اول دهه شصت فوق‌ستاره و چهره بی‌بدیل تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های باشگاهی تهران بود؛ فوتبالیستی به غایت سریع، تکنیکی و گلزن که کمتر مدافعی در فوتبال ایران قادر به مهارش بود.

محمدخانی که با استعفا از تیم ملی و حضور در قطر و دوری از سطح اول فوتبال ایران آرام آرام رو به افول گذاشت، فوتبال خود را در پرسپولیس تا دهه هفتاد ادامه داد و سپس بلافاصله به کادر فنی پرسپولیس پیوست و سال‌ها دستیار علی پروین بود. او سپس با اتفاقات تلخی که در زندگی شخصی‌اش رخ داد، از فوتبال دور شد و حالا گهگاهی او را در کنار پیشکسوتان پرسپولیس می‌بینیم.

1901903

این در حالی است که او در آخرین مسابقه خود در ورزشگاه آزادی با سن بالا در دیدار مقابل قدیمی‌های میلان، چشمه‌ای از آن تکنیک استثنایی خود را به نمایش گذاشت؛ کاری که فقط خودش قادر به انجامش بود و وقتی ویدئوها را با تصاویر امروز مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم او شبیه‌ترین بازیکن به لیونل مسی در دورانی است که چشمه فوتبال ایران با بازیکنان تکنیکی می‌جوشید.

1901905

ناصر امروز در بین قدیمی‌های پرسپولیس و تمرین آنها در طرشت حاضر بود و روی نیمکت کنار مجتبی محرمی دیگر ستاره بزرگ پرسپولیس در همان دهه عکس‌هایی به یادگار انداخت. در حالی که چهره‌اش با گذشته کاملا تفاوت دارد. اگرچه موهای او همان حالتی را دارد که در دوران بازیگری با پیراهن قرمز بود؛ بازیکنی که لنگه‌اش در فوتبال ایران پیدا نخواهد شد.

1901904

عکس از امیرحسین خیرخواه