به نظر می‌رسد پینی زهاوی ایجنت روبرت لواندوفسکی در تلاش است تا این بازیکن را به باشگاه دیگری منتقل کند

روبرت لواندوفسکی از تعلل بایرن مونیخ در ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد جدید ناراضی است. این اقدام بایرن باعث به وجود آمدن بی‌اعتمادی از سوی لواندوفسکی نسبت به این باشگاه شده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از کریستین فالک، روبرت لواندوفسکی مدت‌ها منتظر سیگنالی از سوی بایرن مونیخ بوده است. شکی نیست که تا‌کنون بایرن و مینو رایولا مدیر برنامه‌های هالند با یکدیگر صحبت‌ کرده‌اند. این شرایط به نفع پینی زهاوی است که قبلا چنین کار مشابه‌ای را در قبال داوید آلابا انجام داده بود و بسیار هوشمندانه باشگاه و بازیکن را مقابل یکدیگر قرار داد. در آن زمان برای زهاوی آسان بود که این احساس را به آلابا بدهد که بایرن برای دیگر بازیکنان نسبت به او ارزش بیشتری قائل است. در حال حاضر زهاوی چنین برنامه‌ای را با لواندوفسکی در پیش گرفته است و به این بازیکن گفته که بایرن مونیخ هالند را می‌خواهد.

اگر روند مذاکرات طبق تصورات و خواسته‌های لواندوفسکی پیش نرود، احتمال جدایی او از بایرن مونیخ وجود دارد. لواندوفسکی متقاعد نشده که بایرن به طور کامل به او اعتماد دارد. همچنین لواندوفسکی تا‌کنون در مونیخ به همه چیز رسیده و رفتن به کشوری دیگر همیشه یکی از گزینه‌های او بوده است. اگر زهاوی پیشنهادات مالی بهتری را از دیگر باشگاه‌ها نسبت به بایرن مونیخ به دست لواندوفسکی برساند، مهاجم لهستانی می‌تواند در تابستان آتی درخواست جدایی از بایرن مونیخ بدهد. در مونیخ متوجه شده‌اند که باقی ماندن لواندوفسکی در بایرن دیگر امری قطعی نیست. آن‌ها این موضوع را بسیار جدی می‌گیرند. علاقه بارسلونا به لواندوفسکی سران بایرنی را عصبانی می‌کند، زیرا آن‌ها می‌دانند لاپورتا و زهاوی رابطه دوستانه‌ای با یکدیگر دارند.
 

با این حال کار دشواری برای بایرن به حساب می‌آید که تخمین بزند بارسلونا حاضر است چقدر برای لواندوفسکی بپردازد. بایرن مونیخ همچنان دست بالاتر را دارد زیرا می‌تواند قیمت بازیکنش را در بازار تعیین کند. اما اگر کاتالان‌ها هم نتوانند لواندوفسکی را بخرند، همچنان این خطر برای بایرن وجود دارد که لواندوفسکی این باشگاه را ترک کند. پاری سن ژرمن یکی از این گزینه‌ها است. زهاوی همچنین ارتباطات خوبی با این باشگاه نیز دارد. بر کسی پوشیده نیست که پول پاری سن ژرمن متصل به منبعی تمام نا‌شدنی است و در صورت خروج کیلیان ام باپه از این باشگاه، آن‌ها باید جانشین او را جذب کنند. مذاکرات سختی با لواندوفسکی و زهاوی در انتظار بایرن مونیخ است.

همچنین بخوانید:

  • بارسلونا توانایی جذب صلاح را ندارد؛ هالند اولویت اول، لواندوفسکی گزینه جایگزین
  • نقل و انتقالات بایرن مونیخ | تمدید قرارداد سه رهبر تیم در اولویت؛ استراتژی جدید در جذب بازیکنان

  • اولیور کان: تمدید قرارداد لواندوفسکی، نویر و مولر اولویت ما است؛ دلیلی برای ترک بایرن مونیخ وجود ندارد

  • سران بایرن مونیخ مصمم به تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی

  • وضعیت نا‌معلوم لواندوفسکی؛ منچستر یونایتد و بارسلونا علاقه‌مند به جذب قاتل لهستانی