به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته اول فصل ۲۰۲۲ گروه C لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال شباب الاهلی در حالی که مهدی قایدی را برای دومین بازی پیاپی جزو نفرات ذخیره داشت و از احمد نوراللهی در فهرست بازیکنان خود بهره نمی‌برد، از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز جمعه (به وقت ایران) در استادیوم ملک عبدالله جده مقابل آهال ترکمنستان قرار گرفت.

در شرایطی که بازی بیشتر در اختیار یاران قایدی و نوراللهی قرار داشت، اما حملات خطرناک و ضربات چارچوب شباب الاهلی و آهال برابر بود. در دقیقه ۷۵ برخلاف انتظار، نماینده فوتبال ترکمنستان توانست به گل اول بازی دست پیدا کند و از تیم اماراتی پیش بیفتد.

 

 

برتری آهال ترکمنستان خیلی ادامه‌دار نبود و شباب الاهلی در دقیقه ۷۴ با ضربه پنالتی عزیزجانوف ازبکستانی توانست گل تساوی را به ثمر رساند و امیدهای تیمش برای کسب نخستین پیروزی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را زنده کند.

تلاش دو تیم در ادامه مسابقه گلی به همراه نداشت تا در نهایت آهال ترکمنستان برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها شگفتی بزرگ هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را رقم بزند و برابر تیم پرمهره شباب الاهلی امارات صاحب یک امتیاز شود.

مهدی قایدی در شبی که احمد نوراللهی از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد، از ابتدای نیمه دوم به ترکیب شباب الاهلی امارات مقابل آهال ترکمنستان اضافه شد و نتوانست گلزنی کند.