جیووانی کارنوالی از جزئیات برنامه‌های نقل و انتقالاتی ساسولو صحبت کرده است

جیووانی کارنوالی مدیر ساسولو در مورد علاقه برخی از باشگاه‌ها از جمله یوونتوس، اینتر و میلان به بازیکنان این باشگاه صحبت کرده است.

 طرفداری | کارنوالی در مصاحبه‌ای مفصل با گاتزتا دلو اسپورت، پرده از علاقه باشگاه‌های بزرگ سری آ و لیگ برتر انگلیس به بازیکنان ساسولو برداشته است. او معتقد است که ساسولو توانایی حفظ بازیکنان خود را دارد اما سیاست آن‌ها سرمایه گذاری روی بازیکنان جوان است. کارنوالی در اینباره گفت:

من نمی‌خواهم کسی را بفروشم و خوشبختانه ساسالو قدرت مالی لازم را دارد تا جواهرات خود را حفظ کند. اما حامی ما دستور العمل‌های واضحی را تعیین کرده که ما همیشه به آن‌ها احترام می‌گذاریم. ما روی جوانان سرمایه گذاری می‌کنیم و تعادل ورزشی و اقتصادی باشگاه را حفظ می‌کنیم.

 به نظر می‌رسد پس از خروج کریستیانو رونالدو از یوونتوس، هدف اصلی بیانکونری جذب جاکومو راسپادوری بوده است. مدیر ساسولو با پرده برداری از این موضوع، گفت:

 یوونتوس در روز‌های پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال 2021 پس از خروج کریستیانو رونالدو، از ما برای راسپادوری پرس و جو کرد، ولی دیگر زمانی برای تکمیل مذاکرات وجود نداشت. بنابراین آن‌ها مویزه کین را به خدمت گرفتند. از آن زمان تا‌کنون با یوونتوس به طور مستقیم صحبتی نداشتیم، اما شایعاتی در مورد علاقه آن‌ها به راسپادوری به گوشم می‌رسد. اگر آن‌ها پا پیش بگذراند، ما آماده خواهیم بود. جاکومو بازیکن ایده آلی برای یوونتوس به حساب می‌آید. بهترین پست برای او، درست پشت سر یک مهاجم نوک است، اما او همچنین می‌تواند در دیگر پست‌ها نیز بازی کند. او دو پا است و در فضا‌های تنگ عملکرد خوبی دارد. ما او را قرض ندادیم زیرا می‌خواستیم در این باشگاه به بلوغ برسد.

 کارنوالی در مورد استراتژی این باشگاه و حداقل قیمتی که برای بازیکنان ساسولو تعیین شده است، گفت:

 ساسالو استراتژی واضحی دارد. تمام بازیکنان جوان حداقل 30 میلیون یورو قیمت گذاری می‌شوند. ما تنها زمانی به بازیکنی اجازه خروج می‌دهیم که جایگزینی در سطح او داشته باشیم. به طور مثال، ماکسیم لوپز خارج از سری آ و دیگر کشور‌ها پیشنهاداتی دارد، اما تنها زمانی فروخته خواهد شد که بازیکنی برای جایگزینی او داشته باشیم.

 کارنوالی در مورد علاقه میلان به دومنیکو براردی، گفت:

 به نظرم براردی برای میلان گزینه عالی خواهد بود. اگر در یک باشگاه بزرگ ایتالیایی بودم، اولین بازیکنی که در لیست اهدافم قرار داشت، دومنیکو براردی بود. 

 کارنوالی در مورد علاقه اینتر به جانلوکا اسکاماکا، گفت:

 اینتر علاقه خود را به اسکاماکا نشان داده است، اما باید مراقب پیشنهادات خارج از ایتالیا باشد. جانلوکا پیشنهادات زیادی از جمله از لیگ برتر انگلیس دارد. با این حال او به زمان بیشتری برای بالغ شدن نیاز دارد. او شاید یک سال دیگر هم در کنار ما بماند.

 کارنوالی جدایی حامد ترائوره از ساسولو در فصل آتی را تایید کرده و در اینباره گفت:

 او اکنون شکوفا شده است. ناپولی و برخی از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس به او علاقه دارند. ترائوره بازیکن بسیار با کیفیتی است.

 


همچنین بخوانید:

  • مدیر ساسولو: اینتر به اسکاماکا علاقه دارد؛ اقدام یوونتوس برای خرید راسپادوری؟ خوشحال می شوم