به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت از مرحله دوم انتخابی لیگ کنفرانس، تیم فوتبال آپوئل نیکوزیا در قبرس به مصاف وویوودینا صربستان خواهد رفت. ریکاردو ساپینتو نمی خواهد به چیزی جز پیروزی در این دیدار فکر کند. او تمایل تمام اعضای تیم برای راهیابی به مرحله گروهی را پنهان نکرد.

ساپینتو در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی بسیار مهمی هستم، مقابل یک تیم بسیار خوب و با سابقه از صربستان بازی داریم. تیمی که ترکیبی از بازیکنان خوب جوان و با تجربه دارد. این یک بازی سخت برای ما خواهد بود.

او درباره روند آماده سازی تیمش نیز گفت: دوره سختی برای من و بازیکنان بود. آنها وقتی برای سپری کردن تعطیلات نداشتند، اما زمانی که در اروپا مسابقه می دهید، این امری عادی است. من از بازیکنان بسیار راضی هستم، چون آنچه که از آنها خواستم را انجام دادند.

1902418

وی گفت: همان‌طور که از آنها می‌خواهم، باید نکات دفاعی و تهاجمی را یاد بگیرند. با گذشت زمان، تیم بهتری خواهیم شد. می‌توانیم در عرض سه ماه بهتر شویم و وضعیت بدنی بهتری داشته باشیم. من این فرصت را داشتم که همه فوتبالیست‌ها را ببینم و عملکرد آنها را ارزیابی کنم.

او درباره وویوودینا، حریف امشب آپوئل نیز گفت: ما می دانیم که آنها چگونه دفاع می کنند، برخی از بازیکنان این تیم رفته اند و برخی غایب خواهند بود. این ها همه روی کاغذ است زیرا همه چیز در زمین مسابقه تعیین می شود.

ساپینتو در مورد هدفش با آپوئل در این مسابقات نیز گفت: هدف ما عبور از وویوودینا و در دراز مدت صعود به مرحله گروهی است. این خواسته همه ماست. من به آینده فکر نمی کنم و تمام تمرکزم روی بازی با وویوودینا است. آنها نیز همین هدف ما را دارند و می خواهند به مرحله گروهی برسند.