به گزارش "ورزش سه"، آپوئل شب گذشته و در مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس، موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد وویوودینا صربستان گذشته و امیدوار به دیدار برگشت باشد. ریکاردو ساپینتو در پایان این بازی نتیجه به دست آمده را عادلانه تلقی کرد ولی مدعی شد که تیمش می توانست به گل سوم نیز دست یابد.

سرمربی سابق استقلال در پایان دیدار شب گذشته و درخصوص نتیجه به دست آمده گفت: بله از نتیجه راضی هستم. بازیکنان من با قدرت بازی کردند، حریف را تحت فشار گذاشتند، سعی کردند زود به گل برسند و این کار را کردند. ما می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم.

او ادامه داد: وویوودینا تیم خوبی است، آنها بازیکنان سریعی دارند. این تیم سخت کار می کند، می دود، می جنگد و منتظر فرصت برای گلزنی است. ما نیاز به پیروزی داشتیم. در لحظاتی که ما تمرکز لازم را نداشتیم، تیم حریف شانس گلزنی داشت. در 15 دقیقه آخر احساس کردم تیم چندان سرحال نیست، چرا که حریف با تمام توان و احساساتی بازی کرد.

1902598

وی اظهار داشت: نتیجه عادلانه بود، اما در برخی مواقع شانس زدن گل سوم را داشتیم که اگر این اتفاق می افتاد، می توانستیم برای بازی برگشت وضعیت بهتری داشته باشیم.

ساپینتو در مورد اینکه آیا در بازی برگشت تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد می کند یا خیر، گفت: برای صحبت درباره تغییرات خیلی زود است، باید بازی را ببینم، آنالیز کنم و برای بازی برگشت آماده شویم. آنها باید گل بزنند، برنده شوند تا راهی مرحله بعد شوند. پیروزی یک بر صفر هم برای آنها کافی نیست و این نتیجه فقط همه چیز را مساوی می کند.

او در پایان گفت: ما وقت داریم، امروز استراحت می کنیم، فردا دوباره بازی را می بینیم و بعد آماده می شویم و ببینیم برای صعود به مرحله بعد چه کار باید بکنیم.

لازم به ذکر است که دیدار برگشت آپوئل و وویوودینا پنج شنبه هفته بعد در صربستان برگزار می شود.