یورگن کلوپ گفته نمی‌داند چگونه ممکن است به کار پپ گواردیولا تردیدی وارد کرد

حساس‌ترین مسابقه فصل لیگ برتر انگلیس و شاید اروپا، یک‌شنبه شب برگزار خواهد شد؛ لیورپول برای جانماندن از کورس قهرمانی باید به مصاف منچسترسیتی برود.

طرفداری | یک‌شنبه شب ساعت 20:00 به وقت تهران، تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول در چارچوب هفته 32 لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد به مصاف هم می‌روند. به گزارش لیورپول اکو، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

  • چه انتظاراتی از این مسابقه دارید؟

انتظار یک بازی عالی را دارم. می‌دانم خیلی وقت‌ها این اتفاق نمی‌افتد اما این بازی باید برای تماشاگران جذاب باشد چون هر دو تیم واقعا برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.

  • بازی با منچسترسیتی در مسیر قهرمانی لیورپول تعیین‌کننده است؟ 

من نمی‌توانم افکار مردم را تعیین کنم اما این نتایج ادامه فصل هستند که مسیر قهرمانی را تعیین می‌کنند. اگر ببریم، دو امتیاز جلو می‌افتیم. اگر ببازیم چهار امتیاز عقب می‌افتیم و اگر مساوی کنیم هم یک امتیاز عقب خواهیم بود. بازی با منچسترسیتی خیلی مهم است و دوستش دارم. اگر 14-15 امتیاز هم عقب بودیم، بازهم این بازی می‌توانست جالب باشد. 

  • آیا رقابت لیورپول و منچسترسیتی بهترین رقابت تاریخ لیگ برتر است؟  

چه کسی این را گفته؟ [جیمی کرگر] باید بگویم بله. ثبات هر دو تیم نشان داده این دوره از رقابت‌های لیگ برتر واقعا دیوانه‌وار است. می‌دانیم رقابت خیلی سخت است. همه چنین عقیده‌ای دارند.

  • آیا هر دو تیم احتمالا در بهترین فرم خود خواهند بود؟ 

احتمالا. اگر یک تیم در بالاترین سطح فوتبال بازی کند، تمام تمرکزش روی بازی‌هایش خواهد بود. داشتن یک حریف قدرت‌مند در ورزش خیلی مهم است و به خصوص در بلندمدت شما کمک می‌کند. فکر می‌کنم فدرر و نادال از رقابت طولانی‌شان خیلی لذت بردند. ورزش همین است. نمی‌گویم ممنون خوب بودن سیتی هستم اما خوب بودن آن‌ها به رشد لیورپول ضربه نزده است. همه بازیکنان ما آماده هستند. هم ما و هم آن‌ها سه‌شنبه بازی کردیم و وقت کافی برای ریکاوری داریم. منچسترسیتی تیمی است که هیچ نقطه‌ضعفی ندارد و آن‌ها در همه پست‌ها خوب هستند. 

  • نظرتان درباره پپ گواردیولا و وسواس فکری او قبل از بازی‌های بزرگ چیست؟

پپ بهترین سرمربی دنیای فوتبال است و همه روی این قضیه اتفاق نظر داریم. نمی‌فهمم چگونه می‌توانید درباره او تردیدهایی داشته باشید.