به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین بازی این هفته فوتبال اروپا یکشنبه شب لیورپول در ورزشگاه اتحاد مهمان منچسترسیتی خواهد بود. سیتیزن ها در حال حاضر تنها با یک امتیاز بیشتر نسبت به تیم یورگن کلوپ در صدر جدول قرار گرفته اند و بسیاری معتقد هستند که نتیجه این بازی حتی در قهرمانی می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

یورگن کلوپ پیش از دیدار حساس تیمش مقابل منچسترسیتی گفت: "من منتظر یک بازی خوب هستم. می دانم که اغلب این اتفاق نمی‌افتد اما واقعا باید تماشای آن جالب باشد چرا که هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند. تاریخچه ما و سیتی نشان می‌دهد که این بازی می تواند جالب باشد. هر دو تیم به دنبال ایجاد موقعیت، سرعت دادن به بازی و استفاده از شکاف های حریف هستند. من انتظار یک بازی فوتبال جالب را دارم. 

اگر ما برنده شویم، دو امتیاز بالاتر هستیم. اگر ببازیم، یا اگر مساوی کنیم، 4 امتیاز یا یک امتیاز عقب تر هستیم. من مشتاقانه منتظرم.  من واقعا خوشحالم که می توانیم بخشی از این رقابت باشیم. من می توانم تصور کنم که افراد زیادی روز یکشنبه این بازی را تماشا خواهند کرد و ما می‌خواهیم شانس خود را به خوبی امتحان کنیم. چیزی که در چهار سال گذشته تغییر کرده این است که بقیه فکر می‌کنند وقتی با ما روبرو می‌شوند سخت است و این خوب است."

کلوپ در مورد اینکه آیا سیتی و لیورپول بهترین رقابت تاریخ لیگ برتر است یا خیر: "این عالی است. ما توانستیم فاصله را با سیتی در چند سال گذشته کم کنیم. ما یکدیگر را به مجموع امتیازهای باورنکردنی سوق می‌دهیم. این دیوانه‌کننده است. ما می‌دانیم که سخت است. تمرکز شما روی بازی‌های خودتان است، اما لحظه‌ای در فصل وجود دارد که نمی‌توانید نتایج تیم‌های دیگر را تشخیص دهید. 

چیزی که در ورزش بیشتر کمک می‌کند یک حریف قوی است، به خصوص در درازمدت. برای مثال نادال در مقابل فدرر. من نمی‌توانم از سیتی به خاطر اینکه تا این حد خوب است تشکر کنم اما نمی‌توانیم انکار کنیم که در پیشرفت ما نیز تاثیر گذار بوده اند. شما باید احترام بگذارید. سیتی هیچ نقطه ضعفی ندارد. آنها واقعا در همه زمینه ها خوب هستند."

یورگن کلوپ در مورد پپ گواردیولا: "پپ بهترین مربی دنیاست و همه ما در این مورد توافق داریم. اگر کسی به او شک دارد من نمی‌دانم که چگونه این اتفاق افتاده است. این به خاطر چیزهایی است که او برده و فوتبالی است که بازی می کند."