به گزارش "ورزش سه"، دومینیک سوبوسلای امسال تابستان با قراردادی 70 میلیون یورویی از لایپزیش به لیورپول پیوست تا به یکی از خریدهای بزرگ امسال تیم یورگن کلوپ تبدیل شود.

امروز که لیورپول در دیداری دوستانه به مصاف لسترسیتی رفت، سوبوسلای از شروع نیمه دوم وارد زمین شد. دیداری که در ورزشگاه ملی سنگاپور بین دو تیم لیگ برتری برگزار شد.

1903417

هافبک مجارستانی لیورپول پانزده دقیقه بعد از وارد شدنش به میدان مهارت خود را به نمایش گذاشت. او در نزدیکی میانه زمین توپ را از هری وینکز گرفت و با یک نگاه سریع متوجه شد که دروازه‌بان لستر، هرمانسن، از دروازه‌اش بیرون آمده است. سوبوسلای درحالی‌که در نیم‌دایره میانی زمین حضور داشت یک ضربه چیپ تماشایی شلیک کرد تا توپ با عبور از بالای سر هرمانسن وارد دروازه لستر شود.

اما هرمانسن که متوجه نقشه سوبوسلای شده بود، درحالی‌که به عقب برمی‌گشت، با یک حرکت استثنایی و درحالی‌که به سمت توپ شیرجه رفت با ضربه سر توپ سوبوسلای را دفع کرد تا خرید تابستانی قرمزها نتواند اولین گلش با پیراهن لیورپول را به ثمر برساند.

این اتفاق در زمانی افتاد که لیورپول 3-0 از لستر پیش افتاده بود. اما سوبوسلای به تلاش ادامه داد و روی گل چهارم تیمش نقش بازی کرد. او روی یک ضربه کرنر پشت توپ ایستاد و ارسال او با دخالت جوئل ماتیپ به بن دوک رسید تا او از فاصله نزدیک دروازه لستر را باز کند.

1903418
1903419