به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات میزبان برایتون است. 
این تیم در حالی به مصاف برایتون خواهد رفت که هفته گذشته با نتیجه 0-3 برابر کریستال پالاس شکست خورد تا از کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده عقب مانده و جایگاه چهارم جدول رده‌بندی را به تاتنهام واگذار کرده باشد، هرچند توپچی‌ها هنوز یک بازی از شاگردان کونته کمتر انجام داده‌اند. 
آرتتا در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره شکست برابر پالاس گفت:« آن بازی تمام شده است. ما بی‌صبرانه در انتظار بازی مقابل هوادران خودمان هستیم. ما باید بهتر از همیشه بازی کنیم و البته باید خیلی بهتر از بازی روز دوشنبه رقابت کنیم.»

 


این مربی اسپانیایی درباره ایمان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایان فصل اظهار داشت:« ما از کورس عقب ماندیم اما هنوز 9 بازی باقی مانده و باید خودمان را ثابت کنیم. ما باید در بازی فردا انرژی، تعهد و اشتیاقی که برای انجام هر بازی داریم را در برابر هواداران به نمایش بگذاریم.»
سرمربی آرسنال با اشاره به شرایط خوب بازیکنانش در تمرینات این هفته اضافه کرد:« تمرینات این هفته بسیار خوب بوده است. ما متوجه شدیم که چرا در بازی برابر پالاس شکست خوردیم و مثل همیشه در انتظار آینده هستیم. تنها راهی که در آن قرار داریم رو به جلو است. ما باید به صورت مداوم رو به جلو برویم و این بازیکنان برای بازی فردا کاملا آماده هستند.»
او همچنین درباره شرایط برایتون در بازی روز شنبه گفت:« آنها تیمی با شخصیت هستند و مربی‌ای دارند که اشتیاق بسیاری برای بازی دارد. آنها در کار پرس کردن بسیار قدرتمند ظاهر می‌شوند، دوست دارند تسلط بازی را در  اختیار داشته باشند و بازیکنان خوبی برای این کار دارند. شکست دادن آنها دشوار است. آنها روی موقعیت‌های زیادی گل نمی‌خورند و روی ضربات شروع مجدد خطرناک هستند.»