به گزارش "ورزش‌ سه"، منصور  قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، حرف‌هایش را در این باره با اشاره به مشکلاتی که عدم تعادل هزینه‌ها و درآمدهای باشگاه‌ها برای کسب مجوز حرفه‌ای ایجاد کرده، آغاز کرد و گفت: «موارد متعددی مورد بحث قرار گرفت، که مورد اصلی بحث بدهی‌ها بود. متاسفانه اکثر قریب به اتفاق باشگاه‌های ما بدهی انباشته دارند و درآمدها به اندازه بدهی‌ها نیست.» 

او سپس ادامه داد: «بحثی پیش آمد و قرار شد برای مجوز حرفه‌ای آتی باشگاه‌ها با صدا و سیما قرارداد داشته باشند؛ حالا چه صدا و سیمای دولتی و چه بخش خصوصی. حتما باید این قرارداد را داشته باشند و مشخص شود که چقدر درآمد دارند. یک کارگروه تشکیل شد و قرار شد از خود باشگاه‌ها از دولت و مجلس محترم در این زمینه پیگیری کنند، چرا که اگر این اتفاق نیفتد، در جام ملت‎‌ها و حتی مجوز حرفه‌ای لیگ برتر فوتبال ما هم آسیب می‎بیند.» 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در همین زمینه اضافه کرد: «این موضوع را باید جدی تلقی کرد. خصوصا الان که در مجلس برنامه هفتم در حال تدوین است، مکاتباتی شده و قرار است این کارگروه یک وقتی را بگیرند و با کمیته تلفیق این جلسه را داشته باشند.» 

با این وصف و با توجه به خبر جدیدی که منصور قنبرزاده به خبرنگاران پس از سمینار سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک و فوتبال بانوان کشور مخابره کرد، به نظر می‌رسید پیگیری حق پخش تلویزیونی وارد مرحله جدیدی شده و از این به بعد این موضوع از طریق نمایندگان باشگاه‌های مختلف و کارگروهی که تشکیل شده است، از مجلس و دولت برای گرفتن حق پخش تلویزیونی از صدا و سیما دنبال خواهد شد.