به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی هالند از بروسیا دورتموند و مقصد نهایی این بازیکن در هفته‌های اخیر به یکی از مباحث داغ رسانه‌ها و دنیای فوتبال تبدیل شده است. 
قرارداد این بازیکن با باشگاه دورتموند تا سال 2024 ادامه دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی او در پایان فصل جاری فعال می‌شود و همین باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن باشند. 
نام باشگاه‌هایی چون منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا بیشتر از هر باشگاه تراز اول اروپایی دیگری در کنار نام این بازیکن به عنوان مقصد نهایی او به گوش می‌خورد اما به نظر می‌رسد که آلوس علاقه چندانی به حضور او در ترکیب بارسا و در نوکمپ ندارد. 

 

 

این بازیکن کهنه‌کار برزیلی در گفتگو با اسپورت درباره احتمال حضور این بازیکن در بارسا اظهار داشت:« من کاری دیوانه‌وار برای هالند انجام نمی‌دهم. صادقانه حاضر نیستم مبلغ زیادی برای جذب او هزینه کنم. حاضر هستم که مبلغ زیادی برای خرید کیلیان امباپه پرداختم کنم اما برای هالند نه. اگر قرار است سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام دهید، باید این کار را به بهترین شکل انجام دهید. اگر به من بستگی داشته باشد، حاضر هستم که چنین ریسکی را برای امباپه انجام دهیم.»
امباپه و هالند هر دو این فصل عملکرد خوبی را برای پاری سن ژرمن و دورتموند به نمایش گذاشته‌اند تا توجه بسیاری از باشگاه‌ها را به خود جلب کنند. 
این ستاره فرانسوی در 35 بازی که با پیراهن پی اس جی در لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان انجام داده موفق شده 23 گل به ثمر برساند و 17 پاس گل ارسال کند. 
از سوی دیگر هالند نیز در 21 دیداری که در ترکیب دورتموند به میدان رفته توانسته 19 گل را به نام خودش به ثبت برساند.