به گزارش "ورزش سه"، بعد از بحران بزرگ مالی در باشگاه فرانسوی سوشو که این باشگاه را با خطر ورشکستگی و انحلال مواجه کرده بود سرمایه‌گذاری به نام رومن پژو اعلام کرد که این باشگاه را خریداری کرده و با تزریق سرمایه باعث نجاتش خواهد شد.

اما کمیته ملی المپیک و ورزش فرانسه امروز اعلام کرد با درخواست سوشو برای حضور دوباره در لیگ 2 فوتبال این کشور مخالفت کرده است.

1904198

رومن پژو به این کمیته اعلام کرد که تنها در صورت حضور سوشو در لیگ 2 در این باشگاه سرمایه‌گذاری خواهد کرد. با تصمیم امروز کمیته المپیک فرانسه شکی باقی نمی‌ماند که سوشو چاره‌ای جز اعلام ورشکستگی نخواهد داشت. این پایان غم‌انگیزی برای یکی از باشگاه‌های قدیمی و پرطرفدار فوتبال فرانسه خواهد بود.

باشگاه آنسی که فصل گذشته با قرار گرفتن در رتبه 17 لیگ 2 به دسته پایین‌تر سقوط کرده بود با تصمیم کمیته المپیک فرانسه فصل آینده به این لیگ برخواهد گشت. فصل جدید لیگ 2 فرانسه از چهار روز دیگر آغاز خواهد شد.

1904199

باشگه سوشو در سال 1928 تاسیس شده و باشگاهی 95 ساله است. مالکیت این باشگاه در حال حاضر در اختیار گروه چینین ننکینگ است و بسیاری از هواداران این گروه چینی را عامل تیره‌روزی باشگاه‌شان می‌دانند.