به گزارش "ورزش سه" استقلال که در ترکیب خود در سال آینده 6 بازیکن ملی پوش تیم ملی امید را خواهد داشت، تیم ملی امید در فصل جدید لیگ برتر 3 تورنومنت مهم شرکت خواهد کرد و اردوها و مسابقات پرتعدادی را برگزار خواهد کرد.

شاگردان رضا عنایتی از ۱۳ تا ۲۱ شهریور باید در مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا به میدان بروند، تنها ۹ روز بعد مرحله از مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا، حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو در تقویم تیم امید درج شده است اما مسابقات مرحله نهایی قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که میزبانی آن برعهده کشور قطر است از ۲۷ فروردین تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

با توجه به تقویم لیگ برتر پیش بینی می‌شود که پس از دربی بازیکنان استقلال به اردوی تیم خواهند رفت و دیدار مقابل هوادار و مس رفسنجان بازی‌هایی است که امکان دارد استقلال بدون حضور ملی پوشان جوان خود برگزار کند، پس از آن با شروع بازی‌های آسیایی هانگژو امکان دارد که نسبت به اعلام برنامه مسابقات لیگ برتر، تعداد بازی بیشتری استقلال جوان‌های خود را همراه نداشته باشد.

با توجه به کش و قوس‌هایی که بین استقلال و تیم ملی امید درباره حضور بازیکنان استقلال در رقابت‌های غرب آسیا شکل گرفت، مسئولان تیم امید و استقلال باید به تعامل خوبی در این زمینه برسند و از همین حالا فکری به حال برنامه مسابقات داشته باشند.

خالدآبادی، آریا برزگر، سامان تورانیان، امیرعلی صادقی، محمدحسین زواری و سینا سعیدی فر بازیکنانی هستند که به احتمال فراوان در لیست تیم ملی امید حضور خواهند داشت.