به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در چارچوب هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس مهمان اورتون بحران زده بود که نهایتا این بازی با نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

منچستریونایتد شروع بهتری داشت و می توانست در دقیقه 9 توسط مارکوس راشفورد به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب جردن پیکفورد به کرنر فرستاد شد.

در دقیقه ۱۲ باز هم مارکوس راشفورد بود که می‌توانست گل برتری منچستریونایتد را به ثمر برساند اما این مرتبه نیز واکنش فوق العاده پیکفورد مانع شد.

در دقیقه ۲۷ اورتون روی اولین موقعیت جدی خود موفق شد دروازه منچستر یونایتد را باز کند. ضربه آنتونی گوردن بعد از برخورد به هری مگوایر وارد دروازه یونایتد شد تا نتیجه ۱-۰ شود.

در دقیقه 36 اورتون می توانست توسط ریچارلیسون به گل دوم نیز دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب داوید دخیا به کرنر فرستاد شد.

در ادامه تلاش های منچستر یونایتد برای به ثمر رساندن گل تساوی بی‌نتیجه ماند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود اورتون خاتمه پیدا کند.

در اوایل نیمه دوم منچستر یونایتد می‌توانست روی پاس زیبای برونو‌ فرناندز توسط مارکوس راشفورد به گل اول دست پیدا کند اما بی دقتی ستاره انگلیسی مانع از این اتفاق شد.

در ادامه بازی منچستریونایتد تلاش زیادی انجام داد تا گل تساوی را وارد دروازه منچستریونایتد کند اما تلاش های این تیم نتیجه ای در پی نداشت تا بازی با همان یک فایل به صورت او خاطر پیدا کند.

منچستریونایتد با این شکست 51 امتیازی باقی ماند و حالا می‌توان گفت که شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به شکل قابل توجهی کاهش یافته که این می‌تواند یک کابوس بزرگ برای آنها تلقی شود.