به گزارش "ورزش سه"، از نتایج قابل توجه هفته اول رقابت‌‎های لیگ قهرمانان آسیا می‌توان به پیروزی الریان و الهلال عربستان در گروه اول مسابقات اشاره کرد که به‌ترتیب مقابل استقلال تاجیکستان و شارجه امارات رقم خورد. در گروه دوم نیروی هوایی عراق و الشباب عربستان به‌ترتیب مقابل الجزیره امارات و بمبئی سیتی به برتری رسیدند و در گروه سوم نیز که فولاد خوزستان، الغرافه، آهال‌ ترکمنستان و شباب الاهلی امارات حضور دارند، دو دیدار هفته اول‌ به تساوی انجامید.
در گروه سوم مسابقات نیز تیم فوتبال سپاهان با برتری سه بر یک مقابل پاختاکور از زمین مسابقه خارج شد؛ جایی که شهریار مغانلو ستاره طلایی‌پوشان اصفهانی بود و با به ثمر رساندن دو گل طی کمتر از 10 دقیقه بازگشت تیمش را کامل کرد تا یکی از بازیکنان حاضر در تیم منتخب هفته اول مسابقات باشد.
درنهایت هم باید به گروه پنجم اشاره کرد که السد، نصف قارشی، الوحدات اردن و الفیصلی عربستان حضور دارند و هر دو دیدار گروه نیز با تساوی به پایان رسید.

 


مقتدرانه‌ترین پیروزی هفته اول غرب آسیا پیروزی سه گله شباب عربستان مقابل نماینده هند بود که سبب شده سه بازیکن از این تیم به ترکیب تیم منتخب هفته راه پیدا کنند.