به گزارش "ورزش‌سه"، نیلسون جونیور یکی از خریدهای خارجی سپاهان در پنجره تابستانی لیگ بیست و دوم بود، که در نیم فصل دوم توانست توانایی‌هایش را به کادر فنی پرتغالی تیم تحمیل کند و پس از جدایی رناتو داسیلیویرا در کنار دانشگر زوج قلب خط دفاعی طلایی پوشان بود.

این بازیکن فصل گذشته با قرارداد جالب توجه 210 هزار دلاری به سپاهان اضافه شده که این بازیکن برزیلی را در میان مدافعان این تیم با توجه به قیمت دلار در سال گذشته به یکی از ارزان‌ترین‌ها بدل ساخته است.

این مدافع برزیلی تنها خارجی فصل گذشته سپاهان به شمار می‌رود، که در لیگ بیست و سوم هم همکاری‌ خود را با طلایی پوشان اصفهانی ادامه می‌دهد و البته که با توجه به قیمت دلار احتمالا با مبلغی بیشتر از سال گذشته در اردوی سپاهان ماندنی شده است.

مورایس در فصل پیش رو نیلسون جونیور را به عنوان بازیکن خارجی در قلب خط دفاعی در اختیار دارد. این بازیکن اما برای رسیدن به ترکیب اصلی باید رقابت فشرده‌ای با محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و هادی محمدی داشته باشد. البته محمد روح‌الامین هم بازیکن جوان آکادمی سپاهان است که در تیم بزرگسالان حضور دارد و شانسش را برای حضور در ترکیب اصلی امتحان می‌کند.

1906329